Home Nieuws Algemeen Boekpresentatie: Sociaal-doe-het-zelven
Boekpresentatie: Sociaal-doe-het-zelven

Wethouder Pieter Hilhorst en Jos van der Lans presenteerden op 3 oktober in Pakhuis de Zwijger hun nieuwe boek Sociaal doe-het‐zelven. Sociaal doe‐het‐zelven gaat over mensen die zich verenigen om het heft in eigen hand te nemen, de idealen en de politieke praktijk. Pieter Hilhorst en Jos van der Lans overhandigden tijdens hun presentatie de eerste exemplaren van het boek aan mensen die het sociaal doe‐het‐zelven al in de praktijk hadden gebracht.

Ook Stichting Witte Tulp heeft het eerste exemplaar in ontvangst genomen naast 24 andere organisaties die een waardevolle bijdrage leveren aan de maatschappij.

Stichting Witte Tulp is sinds 1997 bezig om oplossingen in praktijk te brengen voor problemen die gesignaleerd worden in de omgeving. Dit gebeurt uit eigen kracht en met eigen middelen in samenwerking met vele partners die ons hierin hebben gesteund.

Stichting Witte Tulp is dan ook zeer vereerd met dit boek. We zijn blij dat deze initiatieven op deze manier ook door de wethouder op de kaart worden gezet.

Klik hier om de foto's te bekijken!