Home Nieuws Headlines
Headlines
Nieuw "Cursus Engels" in Amsterdam-Noord!

Wil jij graag Engels leren spreken?

Stichting Witte Tulp start binnenkort met Junior English in Amsterdam-Noord voor basisschool leerlingen vanaf groep 5.

Schrijf je nu in!

Kom naar "Educatief Centrum Witte Tulp" voor extra hulp bij je lessen en om je talenten te ontwikkelen! Benieuwd naar het niveau van uw kind(eren) in het basisonderwijs? Nu tijdelijk GRATIS een niveautoets laten afleggen voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool. Bel voor meer informatie gerust één van onze locatie's.

Gaat uw kind naar het voortgezet onderwijs en heeft uw kind extra ‪bijles‬, ‪‎privéles‬ of ‪huiswerkbegeleiding‬ nodig? Dan bent u bij Witte Tulp op het juiste adres.

Start onderwijsjaar 2015/2016

De zomervakantie is alweer achter de rug. Veel van onze kinderen zijn weer begonnen met school en is de tijd aangebroken om te beginnen met de weekendschool. Middels deze mededeling willen wij u op de hoogte stellen van het programma van de komende tijd. Het wordt weer een leerzaam en gezellig schooljaar!

Ondersteuning nodig?

Heeft je zoon of dochter achterstanden opgelopen en onvoldoende resultaten? Moeite met het plannen van het huiswerk en het op tijd klaar krijgen van het werk?