Home Nieuws Headlines Schrijf je nu in!
Schrijf je nu in!

Kom naar "Educatief Centrum Witte Tulp" voor extra hulp bij je lessen en om je talenten te ontwikkelen! Benieuwd naar het niveau van uw kind(eren) in het basisonderwijs? Nu tijdelijk GRATIS een niveautoets laten afleggen voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool. Bel voor meer informatie gerust één van onze locatie's.

Gaat uw kind naar het voortgezet onderwijs en heeft uw kind extra ‪bijles‬, ‪‎privéles‬ of ‪huiswerkbegeleiding‬ nodig? Dan bent u bij Witte Tulp op het juiste adres.

Schrijf uw kind in via http://www.stichtingwittetulp.nl/inschrijven of kom langs op één van onze locaties.

Via Facebook en Twitter blijf je ook op de hoogte van het laatste nieuws van onze vestigingen. Ga naar onze facebookpagina www.facebook.com/WitteTulp, klik op 'vind ik leuk' en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws omtrent Educatief Centrum Witte Tulp of ga naar www.twitter.com/swtnieuws en klik op 'volgen'. Praat mee over onze educatieve diensten en stel uw vragen online.