Home Ouders
Ouders

Stichting Witte Tulp hecht veel waarde aan de betrokkenheid van ouders bij de schoolcarri√®re van hun kind. Uit ervaring blijkt dat grote betrokkenheid van ouders bij de educatie van hun kinderen een zeer positieve invloed heeft op de ontwikkeling van leerlingen.

In sommige gevallen zijn ouders zich niet geheel bewust van de cruciale rol die zij hierin kunnen spelen. Stichting Witte Tulp heeft hiervoor een programma opgesteld waarin ouders op praktische wijze wordt bijgebracht op welke wijze zij kunnen bijdragen aan de educatie van hun kind. Dit doet de Stichting middels het organiseren van verschillende soorten seminars.

Stichting Witte Tulp heeft grote betrokkenheid nodig!
Zowel bij het onderwijs als bij niet-schoolse activiteiten vragen we om de volle medewerking van ouders / verzorgers. De leerlingen zijn doordeweeks een groot deel van de dag op school en in het weekend zijn ze te vinden op de Weekendschool. Ouders / verzorgers en docenten zijn daarom ook gezamenlijk verantwoordelijk voor de opvoeding van de kinderen.  In het kader van de ouderparticipatie kunnen ouders of verzorgers zich op veel manieren inzetten voor de stichting. Zo kunnen zij  meedenken en - helpen bij de extra activiteiten zoals: Sinterklaas, Kerst, Pasen, sportdag, excursies,  projecten etc.

Wilt u als ouder /verzorger graag meer betekenen voor de stichting, informeer dan op de desbetreffende locatie naar de mogelijkheden!

Om een beter beeld te geven van de bedoelde participatie, verwijs ik u naar: Participatie.